Alle offertes, overeenkomsten en de uitvoering daarvan worden uitsluitend beheerst door deze algemene voorwaarden. Afwijkingen van de algemene voorwaarden en/of afspraken zijn slechts geldig indien en voor zover die schriftelijk en uitdrukkelijk door OISHI bvba zijn bevestigd.
De offertes zijn vrijblijvend, tenzij anders overeengekomen.
De genoemde prijzen zijn inclusief BTW 6% BTW (afhaal) of BTW 12 (eten) of 21% BTW (verhuur/personeel/alcohol), tenzij anders vermeld
Opdrachtgever:de natuurlijke- of rechtspersoon of vennootschap die OISHI bvba opdracht geeft om de opdracht te leveren.
Overeenkomst: de schriftelijk vastgelegde afspraken tussen OISHI bvba en opdrachtgever in verband met de opdracht, inclusief deze Algemene Voorwaarden.
Opdrachtbevestiging: de bevestiging van de overeenkomst door OISHI bvba.
Opdracht: de levering aan opdrachtgever de dienst conform met de overeenkomst.
2. Afrekening en betaling
De opdrachtgever is de in de overeenkomst bepaalde prijs verschuldigd aan OISHI bvba.
Alle betalingen dienen bij ontvangst factuur te gebeuren.
Facturen dienen binnen de 7 dagen na factuurdatum te zijn voldaan. Indien betaling niet tijdig geschiedt, wordt er eerst een herinnering gestuurd. Wordt deze niet voor de geëiste datum betaald, dan is OISHI bvba gerechtigd hierover per direct een vertragingsrente wegens verwijl van 15%. Niet betaling resulteert in 20% supplementaire kosten met een min. €25,-.
Indien de opdrachtgever in gebreke blijft dient hij/zij aan OISHI bvba alle op de inning vallende kosten incl. interesten te vergoeden, gerechtelijke zowel als buitengerechtelijke.
Indien er bij de uitvoering van de opdracht meer gasten verschijnen dan vooraf gecalculeerd, kan OISHI bvba per extra gast een extra prijs aan opdrachtgever factureren in de eindfactuur.
Een klacht van opdrachtgever geeft geen recht om de overeenkomst op te zeggen of betaling (gedeeltelijk) na te laten of uit te stellen.
3. Annuleringen
Binnen 5 dagen voor uitvoer datum wordt 50% in rekening gebracht en vindt geen levering plaats.
Binnen 24 uur voor uitvoer datum wordt 100% in rekening gebracht en vindt geen levering plaats.
U kunt uw aantal personen tot max. 3 dagen voor de levering wijzigen. (met een varatie van +/- 10%).
4. Schade
Bij schade aan geleverd materiaal, gelieve dit direct bij levering te melden.
Schade of breuk dat is toegebracht aan materialen in bruikleen, worden in rekening gebracht.
5. Aansprakelijkheid
OISHI bvba is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook geleden door opdrachtgevers en/of diens gasten en/of degenen die hen vergezellen en/of derden, tenzij de schade het directe gevolg is van opzet of grove schuld OISHI bvba.
6. Overmacht
Indien er sprake is van overmacht, dan aanvaardt OISHI bvba geen enkele aansprakelijkheid voor de door de opdrachtgever eventueel geleden schade.
7. Transport / verplaatsing
OISHI bvba rekent een kilometervergoedingen (€ 0,3456 per kilometer).
De per kilometer worden gefactureerd vanaf vertrek tot thuiskomst op de maatschapplijke zetel.
8. Klachten
Eventuele klachten of opmerkingen dienen tijdens het feest zelf te worden meegedeeld EN per aangetekend schrijven te worden bezorgd binnen de 48 uur na ontvangst van de factuur.
9. Toepasselijk recht
Indien er sprake is van Overmacht, dan aanvaardt OISHI bvba geen enkele aansprakelijkheid voor de door de opdrachtgever eventueel geleden schade.
Bij betwisting zijn enkel de rechtbanken van Brugge bevoegd.
This webpage uses cookies to collect the visitor data in order to improve our services. By using this site, you agree to this use